sobota, 29 grudnia 2012

Nice day

Ostatnie 3 dni mijają bardzo wolno,ciągną się jak nigdy.. :o Brak pomysłu na dzisiejszy dzień.
Nocami nie śpię,a wstaję na obiad.. Trzeba będzie się odzwyczaić. 
Wczoraj otrzymałam dwa wspaniałe listy! Jestem bardzo dumna i zadowolona!
Dziękuję Marcelinie i Paulinie za nie,kocham Was! <3 
Bardzo mi się podobały,niedługo przyjdzie do Was list ode mnie z odpowiedzią (:
Jestem trochę zła,że tak wspaniały zwyczaj powoli zanika. Uważam,że pisanie listów jest o wiele
ciekawsze od wysyłania maili. Ludzie powinni na nowo zacząć je pisać!


Dobrze,lecę dalej oglądać filmy. Teraz 'Listy do Julii'.
Kuno mam nadzieję,ze poleciłaś mi dobry film!
Piąteczka! :D

11 komentarzy:

  1. super zdjecie, a co to tych moich 5 kg myslalam ze tyle przytylam ale dzis sie zwazylam i okazalo sie ze nic nie przytylam xP
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha,ja sie nie ważyłam i wolę tego nie robić.. xD

      Usuń
  2. Ja też oglądałam ten fil i się popłakałam a ja nigdy nie płacze na filmach. Kocham ten film ♥

    Chętnie bym napisała list ale nwm do kogo :D

    agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nwm gdzie masz gadżet "Obserwatorzy" dlatego jak go zrobisz powiadom mnie :D

      Usuń
    2. Jestem ciekawa czy naprawdę istnieje takie miejsce w Veronie..
      Gadżet już zamieszczony :D

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcie:)Pozdrawiam :) Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie http://anett-monikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Listy do Julii koniecznie muszę obejrzeć :)
    Nie widzę u Ciebie tylko gadżetu obserwatorzy, ale jak już będzie na Twoim blogu koniecznie mi o tym napisz :)
    http://zaakupoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już go zamieściłam :)

      Usuń
    2. A co do filmu,jest niesamowity! Trudno się nie wzruszyć!

      Usuń
  5. Zostałaś nominowana na mojej stronie do Liebster Blog ; )

    OdpowiedzUsuń